Hírek
2016. Január 10. 05:00, vasárnap |
Belföld
Forrás: mti
Leginkább a ruházati és a műszaki cikkekkel van problémája az interneten vásárlóknak
Leggyakrabban a ruházati és a műszaki termékekkel akad problémája azoknak, akik az interneten vásárolnak
- mondta Kriesch Attila, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságon belül működő Európai Fogyasztói Központ igazgatója szombaton az M1 aktuális csatorna műsorában.
Az igazgató szerint a webáruházak termékei között a műszaki cikkek gyakran olcsóbbnak tűnnek, mint a magyar boltokban, ezért sokan vásárolnak belőlük.
A ruházati cikkek esetében pedig gyakran kiderül, hogy nem eredeti terméket kínálnak eladásra a webáruházak - mondta.
Hozzátette, a legnehezebb az unión kívüli, kínai, vagy amerikai eladókkal szemben eljárni.
A szakember szerint az internetes vásárlás előtt ajánlott tájékozódni a különböző fórumokon, nem szabad abban bízni, hogy egy magyar nyelvű oldal valóban magyar eladót is takar és érdemes gyanakodni, ha egy terméknek túl alacsony az ára.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 09. 13:28, csütörtök | Belföld
Gulyás Gergely: Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen
Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen az országba - jelentette ki a Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki Kormányinfón, Budapesten.
2024. Május 09. 09:39, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor fogadta az állami látogatásra Magyarországra érkező kínai államfőt
Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren fogadta Hszi Csin-pinget, a Kínai Népköztársaság elnökét és házastársát
2024. Május 08. 15:10, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: a Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának
A Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának a következő évek globális fejlesztési stratégiájában - írta a külgazdasági és külügyminiszter szerdán a Facebook-oldalán.
2024. Május 08. 10:19, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra
Egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra, egyre több magyar vállalat kereskedik kínai partnerekkel, nő a turisztikai forgalom és egyre több hallgatót fogadnak kölcsönösen egyetemeink